من و خودم...

متن مرتبط با «برای» در سایت من و خودم... نوشته شده است

من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام

  • نیلوبلاگ

    امروز در بازگشت از دهکده آبی با سحر ، نهارِ دیر شده‌مون رو با شام زودرس میکس کردیم و یک چیزبرگر زدیم. برگشتنی سحر رو که گذاشتم هرچی فکر کردم نتونستم از یک اسکوپ بستنی نسکافه بگذرم!! و این شد که تنهایی رفتم بستنی فروشی دم پارک که بستنی نسکافه‌ش خیلی خوشمزه‌ست و بعد رفتم اون قسمت باصفای پارک و حسابی از بستنی نسکافه‌ای، هوای نیمه‌پاییزی و آسمون زیبا لذت بردم. پ.ن: امروز یک روز خیلی خوب بود، بعد از طوفان دیشب که تو دلم سر و صدا می‌کرد. "همانا که بعد از هر سختی آسانی قرار دادیم"خدایا شکرت.پ.ن: این...

    ادامه مطلب