زیر آسمون این شهر

خرید بک لینک

الان که این پست رو مینویسم زیر یک اسمون پر ستاره دراز کشیدم اومدم ولایت پدری و تو حیاط خونه مادر بزرگ به اسمون پرستاره نگاه میکنم -ماهو پیدا نمیکنم- و از هوای تمیز خنک لذت میبرم. خلاصه دلتون نخواد عالیه مادربزرگ قشنگم، روحت شاد. حالا بیشتر از پنج ساله که نیستی ولی خونه ت تا هنوز هم خونه مادربزرگ و مهربونیاشه❤

من و خودم......

ما را در سایت من و خودم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 23 آذر 1404 ساعت: 12:01

صفحه بندی