

خب، من باز رژیم دارم و شبا میشینم عکس غذا میبینم غش و ضعف میرم انتخاب واحد هم کردم و ترم اخرم داره شروع و به همون زودی تموم میشهمیخوام ترم نه رو متفاوت عمل کرده و یک نرد تمام عیار باشم #الکیخدایا گرسنگی خر است. از من دورش بگردان
من و خودم......ما را در سایت من و خودم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21