
این شبا همش به این فکر میکنم عجب آدم سختی شدم. xa0 سخت کنار میام با آدما،خیلی سخت؛ زود میرنجم ، خیلی زود کم میخندم، کوتاه و بدون عمق. xa0 دیدی بهت گفتم آدم بدی میشم؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خیال کن جواب منو دادی اما، عزیزم جواب خدارو چی میدی؟ xa0 xa0...
ادامه مطلب