
یه چند وقت بود حس میکردم موهام به یک ماده تقویتی احتیاج داره. از طرفی من خیلی این اواخر راجع به خواص چیا سید -تخم شربتی- خوندم. و خب حماسه دیدنی ای آفریدم و تخم شربتی حسابی اب کشیده رو ریختم تو شامپو م. نگم براتون که وقتی شامپو رو شستم دونه ها به سرم چسبید و هیچ جوری بیرون نمیومد :(( الان که دارم مینویسم تازه خلاص شدم ازشون :)) بدون تحقیق هیچکاری نکنید انصافن :)))...
ادامه مطلب