من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام

خرید بک لینک

امروز در بازگشت از دهکده آبی با سحر ، نهارِ دیر شده‌مون رو با شام زودرس میکس کردیم و یک چیزبرگر زدیم. برگشتنی سحر رو که گذاشتم هرچی فکر کردم نتونستم از یک اسکوپ بستنی نسکافه بگذرم!! و این شد که تنهایی رفتم بستنی فروشی دم پارک که بستنی نسکافه‌ش خیلی خوشمزه‌ست و بعد رفتم اون قسمت باصفای پارک و حسابی از بستنی نسکافه‌ای، هوای نیمه‌پاییزی و آسمون زیبا لذت بردم. پ.ن: امروز یک روز خیلی خوب بود، بعد از طوفان دیشب که تو دلم سر و صدا می‌کرد. "همانا که بعد از هر سختی آسانی قرار دادیم"خدایا شکرت.پ.ن: این مدتی که از بلاگفا دور بودم حسابی در عکس گذاشتن تنبل شدم. به علاوه اینستاگرام و تلگرام انقدر عکس گذاشتن در فضای اینترنت رو راحت کردن که گشتن برای سایت اپلود هیچ نمیارزه. عکسایی که اینستاگرام نذارم رو توی یک کانال که واقعن منم و خودم! می‌گذارم.

من و خودم......

ما را در سایت من و خودم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 23 آذر 1404 ساعت: 12:01

صفحه بندی