خب، من باز رژیم دارم و شبا میشینم عکس غذا میبینم غش و ضعف میرم انتخاب واحد هم کردم و ترم اخرم داره شروع و به همون زودی تموم میشه میخوام ترم نه رو متفاوت عمل کرده و یک نرد تمام عیار باشم #الکی خدایا گرسنگی خر است. از من دورش بگردان...