من و خودم...

متن مرتبط با «سختی آب» در سایت من و خودم... نوشته شده است

سخت

  • نیلوبلاگ

    این شبا همش به این فکر میکنم عجب آدم سختی شدم. xa0 سخت کنار میام با آدما،خیلی سخت؛ زود میرنجم ، خیلی زود کم میخندم، کوتاه و بدون عمق. xa0 دیدی بهت گفتم آدم بدی میشم؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خیال کن جواب منو دادی اما، عزیزم جواب خدارو چی میدی؟ xa0 xa0...

    ادامه مطلب