یه چند وقت بود حس میکردم موهام به یک ماده تقویتی احتیاج داره. از طرفی من خیلی این اواخر راجع به خواص چیا سید -تخم شربتی- خوندم. و خب
حماسه دیدنی ای آفریدم و تخم شربتی حسابی اب کشیده رو ریختم تو شامپو م. نگم براتون که وقتی شامپو رو شستم دونه ها به سرم چسبید و هیچ جوری بیرون نمیومد :(( الان که دارم مینویسم تازه خلاص شدم ازشون :))
بدون تحقیق هیچکاری نکنید انصافن :)))
من و خودم......
ما را در سایت من و خودم... دنبال میکنید
برچسب: حماسه سیاهکل,حماسه,حماسه گیلگمش,حماسه ملبورن,حماسه کوهستانی,حماسه 9 دی,حماسه معروف هندوان,حماسه پارسا,حماسه حسینی,حماسه کئوما, نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 16:46